تور کشتی کروز 

تور کشتی کروز فرصتی برای شروع یک سفر دریایی است. راستی چرا به سفر دریایی باید برویم؟از زمان های قدیم ، کشتی نمادی از آزادی ، ماجراجویی و کشف بوده است: ملوانان و فرماندهان برای کشف سرزمین ها ، مردم و فرهنگ های جدید وارد دریای آزاد شدند و پس از ماه ها و گاهی سال ها به خانه بازگشتند. حتی امروزه ، برای بسیاری از افراد ایده خروج از لنگرگاه ها و حرکت به مقصد جدید یک رویا است و به همین دلیل تعداد گردشگرانی که تعطیلات کروز را انتخاب می کنند در سال های اخیر به تدریج افزایش یافته است. و در نتیجه ، کشتی های تفریحی نیز مدرن شده و تبدیل به دهکده های گردشگری گردشگری واقعی شده اند که مجهز به استخر ، آبگرم ، رستوران ، مغازه ، سینما و تئاتر هستند. هر سفر دریایی همچنین شامل توقف در مقاصد گردشگری بسیار معروف است که به مسافران اجازه می دهد برای بازدید از شهرها یا جزایر فوق العاده پیاده شوند. سپس ، هنگام غروب ، همه سوار می شوند و آماده سفر به ماجراهای جدید می شوند!

 

تاریخچه کشتی کروز MSC

MSC Cruises (MSC مخفف عبارت Shipping Company Company است که نام شرکت باربری است که MSC Cruises را تأسیس کرده است.) چهارمین شرکت کروز در دنیا و بزرگترین خطوط مسافرتی خصوصی در جهان است و بیش از 30 سال پیشرو در خطوط مسافرتی جهانی بوده است و بخشی از شرکت کشتیرانی مدیترانه است.در سال 1970 آقای جانلوئیجی آپونته ، شرکت کشتیرانی مدیترانه ای MSC را تأسیس کرد و اولین کشتی باری خود به نام Patricia را خرید.MSC برای اولین بار در سال 1988 با خرید کشتی مسافری مونتری وارد بازار کروز شد.MSC Cruises سپس در سال 2002 تاسیس شد و زیرمجموعه گروه MSC شد.از آن زمان ، MSC Cruises با ناوگان بیش از 19 کشتی سومین خط کروز بزرگ جهان شد.در سال 2019 ، MSC Cruises به 2.7 میلیون مسافر و 185 ملیت در سراسر جهان خدمات رسانی کرد.MSC Cruises یک شرکت چند ملیتی است که دفتر مرکزی MSC Shipping در ژنو ، سوئیس در سال 1978 تأسیس شد. MSC یک شرکت سوئیسی است.کشتی های Lirica Class ، Musica Class و Fantasia Class تحت پرچم پاناما در حال حرکت هستند. کشتی های Meraviglia ، Meraviglia Plus و Seaside Class تحت پرچم مالت در حال حرکت هستند

 

زیباترین موزه در فضای باز

سفر با کشتی به دریای مدیترانه با MSC Cruises به معنای دسترسی به بهترین فرهنگ ، سنت و آثار تاریخی است که قرن ها سواحل آن را غنی کرده است.این سفر دریایی فرصتی را برای بازدید و آشنایی با کشورها و مردمی که با این دریا روبرو هستند و تاریخ هزاره آنها فراهم می کند ، درست مانند دریانوردان باستانی هنگام حرکت از ایتالیا به جزایر یونان است. سفر با MSC Cruise به شما این فرصت را می دهد تا با تاریخ، غذا و مد ایتالیا در کنار سفر به بنادر تاریخی این کشور ، از باری تا ونیز ، از جنوا تا ناپل آن آشنا شوید و از شهرهای دیدنی آن بازدید کنید،  تورهای کشتی کروز با لیو پرواز از شهر جنوا شروع می‌شود ( کلیه خدمات دریافت وقت سفارت ایتالیا و نیز درخواست ویزای ایتالیا توسط کارشناسان ما انجام می‌شود) و شما خود را برای یک سفر ماجراجویانه آماده می‌کنید.ما برنامه سفر شما را مطابق نیاز شما و اینکه  قصد سفر با خانواده یا دوستان خود را دارید یا اینکه می‌خواهید برای یک مراسم خاصی را جشن بگیرید،برنامه ریزی می کنیم .ما در مدت این سفر در کنار شما هستیم و بهترین برنامه ریزی وکشتی مناسب را برای شما براساس بودجه و علاقه‌تان انتخاب می‌کنیم و در این سفر فرصت مناسبی است که شما از جاهای دیدنی ایتالیا در تور ایتالیا از شمال تا جنوب بازدید کنید وبا فرهنگ این سرزمین بیشتر آشنا شوید.

 

تور کشتی کروز ایتالیا

بهترین زمان برای سفر با کشتی کروز از یکی از بنادر ایتالیا کی می‌باشد؟ باید گفت بهترین زمان برای خرید تور کشتی کروز اروپا بستگی به برنامه ریزی دقیق شما دارد . ولی بهتر است بدانید در تابستان‌ها که شرایط اب بس به ترجیحات شما به عنوان یک مسافر بستگی دارد. در تابستان‌ها تعداد مسافران به دلیل بهتر بودن آب وهوا بیشتر و در نتیجه قیمت تور هم گرانتر است ، نسبت به سایر فصل‌ها، اما زیاد نگران نباشید اگر قصد سفر در یکی از فصل‌ها به غیر از تابستان را دارید باید بدانید که تقریبا” آب وهوای ایتالیا در تمام طول سال خوب است و نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارای زمستان نسبتا” معتدل تر است و به ندرت بیش از یک یا دو بار در زمستان برف خفیف می بارد، و می‌توانید در این فصل‌ها تور کشتی کروز را باقیمت مناسب‌تر تهیه کنید. فراموش نکنید در هرزمانی که سفر خود را با کشتی کروز برنامه ریزی کنید، این سفر دریایی  مدیترانه‌ای فرصتی برای لذت بردن از دنیایی از زیبایی های طبیعی و طیف وسیعی از لذت های خوراکی است.

 

1-کشتی کروز چیست؟

کشتی‌های کروز کشتی‌های مسافربری بزرگی هستند که عمدتاً برای تعطیلات استفاده می‌شوند. بر خلاف کشتی های اقیانوس پیما که برای حمل و نقل استفاده می شود، آنها معمولاً سفرهای رفت و برگشتی را به بنادر مختلف انجام می دهند، جایی که مسافران ممکن است به تورهایی به نام “گشت های ساحلی” بروند.

2-مهمترین بندرهای ایتالیا برای شروع سفر دریایی با کشتی کروز کدامند؟

شما می‌توانید از شش بندر در ایتالیا سفر خود با کشتی کروز را شروع کنید.

Genova –  Civitavecchia –  Cagliari –  Messina – Brindisi –  Ancona

3-آیا کشتی‌های کروز اجازه ورود به آب‌های ونیز را دارند؟

خیر

4-برای سفر با کشتی کروز چه مدارکی لازم است؟

پاسپورت و ویزای معتبر برای تعداد روزهایی که قصد سفر با کشتی را دارید.

 

رفتن به سفر دریایی با کشتی کروز

قبل از اینکه به سفر دریایی بروید، مطمئن شوید که موارد زیر را برای سفر خود انجام داده اید و با خیال راحت سفر کنید.

1-بیمه مسافرتی ویژه کروز

مطمئن شوید تور شما پوشش بیمه سفر با کشتی کروز را دارد و اگر بیمه سفر را خودتان تهیه می‌کنید حتما” پوشش‌های بیمه خود را بررسی کنید.

2-پاسپورت و ویزا

قبل از سفر پاسپورت و ویزای خود را کنترل کنید و مطمئن شوید با ویزایی که دارید اجازه ورود به آب‌های کشورهایی که قصد سفر به انها با کشتی کروز را دارید، داشته باشید.

3-مراقبت از سلامتی خود در حین سفر 

شرایط آب و هوا را در مدت سفر خود بررسی منیدا بررسی کنید. به خصوص اگر به جایی سفر می کنید، که امکان طوفان و سونامی هست، بدانید در موقع بحران چه کاری باید انجام دهید.بررسی های بهداشتی و واکسیناسیون. قبل از سفر را  انجام دهید. اگر داروی خاصی مصرف میکنید حتما به اندازه کافی همراه داشته باشید.مشکلات گوارشی در کشتی‌های کروز بسیار رایج هستند. پس خود را برای مقابله با انها اماده کنید.