26 thoughts on “رضایت مسافران لیو پرواز

1. علی امیدی says:

مسافرت به همراه لیو پرواز تجربه بسیار جذاب و عالی بود. کمال تشکر و سپاسگذاری را از پرسنل لیو پرواز دارم.

2. علی عطار says:

برای من بسیار جالب بود که در طول سفرمان به ایتالیا آقای توکلی با توجه به شناختی که از هر شهر داشتند از طریق تلگرام هر روز ما را راهنمایی می کردند و در واقع تور لیدر آنلاین داشتیم

3. مهسا سلجوقی says:

از آژانس لیو پرواز ممنون هستم که دفعه اول تونست برای من ویزای توریستی 3 ماهه از ایتالیا بگیره

4. بهاری says:

واااای سلام آقای توکلی خیلی خوشحال شدم واقعا لذت بردم از سایتتون پیشنهاد میکنم حتما خدمات ویزاتونو به دست آقای توکلی بدین

5. مرجان محمدی says:

من در فرودگاه میلان پروازم به پاریس کارت پروازم رابصورت آنلاین نگرفته بودم و باید صد یورو جریمه میدادم و گرنه پرواز از دست میدادم و اینکه چون انتهای سفر بودم مبلغ کمی برام مونده بود ممنون از اقای توکلی که با قراردادن اطلاعات کارت ویزاشون من تونستم از حساب ایشان پرداخت نمایم .

6. حسین یار محمدی says:

از آقای توکلی بسیاربابت برنامه ریزی سفر نوروزی ما به ایتالیا و اینکه به کلیه تعهدات خود عمل کردند و در طول سفر همواره بصورت انلاین کنار ما بودند وبا این گما زبان ایتالیایی بلد نبودم هیچ گونه مشکلی در طول سفر نداشتیم و هر کجا هم که هزینه هابا خود ما بود کمک میکرد تا بها حداقل هزینه انجام شود

7. حسین یار محمدی says:

ما ازفرودگاه میلان میخواستیم با تاکسی به مرکز شهر برویم که باید 100 یورو پرداخت میکردیم و وقتی از اقای توکلی پرسیدم گفت اتوبوس های فرودگاه به مرکز شهر در جلوی درب خروجی 4 فرودگاه ایستاده اند و شما با نفری 8 یورو میتوایند به مرکز شهر میلان بروید .بسیار از ایشان ممنون هستیم

8. مهسا says:

ممنون از پیشنهاد و برنامه ریزی شما برای بازدید از جزیره کومو عالی بود

9. م - فرهنگی says:

من از آژانس لیو پرواز پکیج تور ایتالیا خریدم با اینکه سنم حدود سی سال بود به کمک دعوتنامه ای که اقای توکلی از آژانس خودشان در ایتالیا روی پرونده من گذاشتند موفق به دریافت ویزا شدم ار تاریخ 14 اکتبر تا 20 اکتبر به رم رفتم ایشان هتل من را در مرکز شهر گرفتند بطوریکه تقریبا همه جا رو پیاده میتونستم برای بازدید برم وقبل حرکت یک سیم کارت ایتالیایی شارژ شده بهم دادم که از همان ابتدا ورود به ایتالیا اینترنت داشتم با توجه به اطلاعاتی که ایشان بهم دادند در مورد رم در هزینه های سفرم خیلی صرفه جویی شد مثلا بجای اینکه از فرودگاه با تاکسی برم تا هتل و 60 یورو بدهم با اتوبوس رفتم و با 5 یورو و در مدت سفر بصورت انلاین با ایشان در تماس بودم و هرجا مشکلی داشتم بهم کمک میکردند

10. بدیع پارسا مقدم says:

از آژانس لیو پرواز مخصوصا مدیریت محترم جناب آقای رسول توکلی و همچنین سرکار خانم هانیه توکلی و سایر کارکنان مجموعه بابت راهنماییها و کمکهایی که به بنده کردند تا این سفر که اولین تجربه شنگن _x000D_
    من بود به بهترین وجه ممکن برگزار شود بینهایت سپاسگزارم . باید اضافه کنم که با داشتن تور لیدر آنلاین مثل جناب آقای توکلی که در تمام لحظات سفر بصورت آنلاین در کنار بنده بودند و از کشور ایتالیا و همه مسائل آن اطلاعات دقیق و جامعی دارند که این امتیاز بزرگی است برای ما مسافران به ایتالیا تا با کمترین هزینه بهترین و بیشترین بهره را از سفر خود ببریم . من برای سفرهای بعدی خودم حتما آژانس لیور پرواز را بازهم انتخاب خواهم کرد

11. مهرماه says:

با تشکر از اقای توکلی و تیم لیو پرواز که بسیار مسلط هستندو اگاهی کامل را در اختیار مسافرا قرار میدهند.

12. مرشدی says:

من برای دریافت ویزای شینگن به آژانس لیو پرواز مراجعه کردم و اقای توکلی وقتی مدارک من دید کارم قبول نکرد و گفت شما ریجکت میشوید و اقدام نکنید تا مدارکتان قویتر کنید متاسفانه من گوش ندادم و کارم به اژانس دیگه ای سپردم و ریجکت شدم .

13. سالاري says:

من تازه از سفر ايتاليا (رم، فلورانس، ونيز) برگشتم. اولين ويزاي شينگن من رو آژانس ليوپرواز گرفت. با برنامه ريزي بسيار خوب و دقيق براي كل سفر، يك سفر خاطرانگيز و بي دغدغه رو با هزينه مناسب براي من رغم زدن. نه تنها به همه آنچه گفتن و نوشتن به بهترين وجه عمل كردند، بلكه در تمام مراحل با دلسوزي خارج از وظيفه، در كنار من بودن. از همه گروه ليو پرواز تشكر ميكنم.

14. شوشتری says:

آقای توکلی بسیار ممنون هستم بابت تور ایتالیا نوروز 98 اصلا فکر نمیکردم با 1500 یورو بتونم با همسرم بمدت 8 روز از 3 تا شهر ایتالیا (رم فلورانس ونیز ) بازدید کنم و جالب تر اینکه هتل های 4 ستاره ما در هر 3 شهر در مرکز شهر بود بطوریکه با راهنمایی های آنلاین شما همه جا را بصورت پیاده میتونستیم بگردیم و حتی از شهر پیزا بازدید کنیم . و ممنونم که با قراردادن دعوتنامه توریستی از آژانس خود در ایتالیا بهمراه مدارک اقامت خود به راحتی تونستید برای ما ویزای شینگن بگیرید .سفر با لیو پرواز به همه دوستان خودم توصیه میکنم

15. عراقی says:

تشکر ویژه از لیو پرواز و پرسنل محترمشومشون دارم باینکه ما ریجکتی داشتیم ولی ویزای مارو با دعوتنامه ای که از آژانس ایتالیایی شون گذاشتن درآوردند_x000D_
    ممنونم از آقای توکلی بخاطربرنامه سفر عالی و راهنماییشون بصورت انلاین تو کل سفرمون

16. مهر says:

من و خانواده در نوروز ۹۸ با آژانس لیو پرواز تجربه سفر به ایتالیا رو داشتیم. برنامه ریزی جناب آقای توکلی ،مدیریت آژانس بسیار عالی بود .موقعیت مناسب قرار گیری هتل ها ، دسترسی به تور لیدر آنلاین ، راهنمایی های مناسب جهت رفت و آمد درون شهری و بین شهری و بازدید از اماکن دیدنی و مراکز خرید از نمونه ویژگی های مثبت تیم لیو پرواز است که سفری به یاد ماندنی رو برای ما رقم زدند._x000D_
    با آرزوی سلامتی و موفقیت برای مدیریت و کارکنان آژانس لیو پرواز

17. نوحي says:

بنده بهمراه همسرم جزو آخرين مسافران ايتاليا در خرداد 98 بوديم كه با كمك و همكاري بسيار دوستانه و صميمي جناب توكلي و همه همكارانشون در ليو پرواز كليه مراحل از اخذ مدارك و ترجمه گرفته تا اخذ ويزا و خريد بليط هواپيما و غيره چهل روز بيشتر طول نكشيد.در طول سفر و در همه ايام شبانه روز هم از كمكها و برنامه ريزي هاي جناب توكلي بهره مند شدم.و انصافا اين سفر جزو سفرهاي به يادماندني و خاطره انگيز براي من محسوب ميشه._x000D_
    از جناب توكلي و همكارانشون كه هميشه در كنارم بودن و بيشترين كمك را براي بنده و خانمم كشيدند نهايت تشكر و قدرداني را دارم.

18. حسینی says:

من و دوستم هفته گذشته از طریق آژانس شما موفق به دریافت ویزا و سفر 5 روزه به رم شدیم _x000D_
    جند نکته جالب توجه در خصوص آژانس لیو پرواز قابل تامل بود _x000D_
    اول اینکه با توجه بهاینکه ما دونفر اول ویزای شینگنمون بود و مدارک نسبتا قوی نداشتیم آژانس لیو پرواز با دعوتنامه توریستی و راهنمایی درست ما موفق به دریافت ویزا برای ما شد _x000D_
    دوم اینکه تور ما از نوع انفرادی و 5 روز رم بود وابتدا بسیار استرس سفر داشتیم ولی بمحض اینکه رسیدیم فرودگاه دیدیم یک راننده با بنز بدنبال ما امده وبعداز خوش امد گویی ما را به هتل رسوند _x000D_
    سوم اینگه هتل ما دقیقا در مرکز شهر بود و براحتی میتوانستیم شهر رم را بگردیم _x000D_
    جهارم اینکه تیم لیو پرواز و آژانس ایتالیایی دائما ” ما در تماس بودند و همواره ما رو راهنمایی وکمک میکردند _x000D_
    در پایان با تشکر از زحمات تیم لیو پرواز به همه کسانی که قصد سفر به ایتالیا را دارند توصیه میکنم با این آژانس سفر کنند

19. کریمی says:

استرس فراوانی داشتم چرا که بعد از داشتن چند ویزا از المان و فرانسه اخرین بار همسرم از المان ریجکت شد .از طریق اینترنت با آژانس لیو پرواز _x000D_
    آشنا شدم . ابتدا تصور نمیکردم بتوانند برای ما ویزا بگیرند ولی پس از صحبت و مذاکره با آقای توکلی مدیر آژانس متقاعد شدم که با این آژانس _x000D_
    قرارداد ببندم . از این آژانس پکیج تور رم ، میلان خریداری کردم که قیمتش نسبت به سایر آژانسها بسیار مناسب بود و خدمات ان هم متمایز _x000D_
    روز جواب ویزا فرا رسید و خوشبختانه ما ویزا شدیم . البته این رو مدیون حرفه ای بودن تیم لیو پرواز در چیدمان و تکمیل پرونده خود میدانیم _x000D_
    و اینکه اقای توکلی برای ما دعوتنامه توریستی روی مدارکمان قرارداد._x000D_
    در طول سفرهم به آنچه تعهد کرده بودند در قرارداد عمل کردند و در کل باید از این آژانس و پرسنل خوش برخوردشان تشکر کنم

20. رضایی says:

من از این آژانس درخواست ویزا کردم و ریجکت شدیم البته باید بگویم مقصر خودمان بودیم _x000D_
    چون دوبار از اسپانیا ریجکت شده بودیم و چون مدارکمان کامل بود با توجه با اینکه اقای توکلی _x000D_
    چند بار پرسیدند سابقه ریجکت شدن داشتید یا خیر ما گفتیم نه _x000D_
    در کل آژانس حرفه ای هستند در خصوص گرفتن ویزا از ایتالیا

21. پیله ور says:

من و دوستم سفر با این آژانس تجربه کردیم بسیار راضی بودیم _x000D_
    حتی یکی از ما ریجکتی از اسپانیا داشت و مجرد ولی این آژانس _x000D_
    موفق به دریافت ویزا برای ما شد .

22. همتی says:

سلام خواستم از اقای توکلی بابت تعهد کاری که دارند تشکر کنم و سفر به ایتالیا با این آژانس به کسانی که قصد سفر دارند پیشنهاد میکنم.

23. ربیعی says:

من از آقای توکلی ممنونم که در دوران کرونا تونستند برای همسر و فرزند دو ماه من ویزای دیدار خانوادگی 90 روزه در مدت 6 ماه از سفارت ایتالیا بگیرند و اینکه با اطلاعات کاملی که داشتند به من کمک کردند که بتونم برای اقامتشون هم در ایتالیا اقدام کنم که قبل از ایشان پیش چند تا وکیل رفتم این راه حل بهم پیشنهاد نکرده بودند.

24. مولایی says:

برای درخواست ویزای دیدار خانوادگی برای پدر ومادرم دنبال یک نفر بودم که این کار برام انجام بدند ولیکن متاسفانه خیلی از آژانسها یا اطلاعات کامل در مورد ویزای دیدار خانوادگی در دوران کرونا از ایتالیا را نداشتند و یا اینکه قیمتهای بالایی کی گفتند از طریق یکی از دوستان با اقای توکلی اشنا شدم ایشان با یک هزینه خیلی کم در کمتر از یک ماه برای خانواده من از سفارت ویزا 3 ماهه گرفت .ایشان به قوانین و مقررات بسیار تسلط خوبی دارند.

25. فرشته نیر ابادی says:

در بین گزینه هامون برای خرید تور ایتالیا برای سفر شهریور ماه آژانس لیو پرواز انتخاب سوم ما بود مخصوصا” که ما یک خانواده 4 نفره بودیم و بدون سابقه شینگن ، تا اینکه با آقای توکلی صحبت کردیم و ایشان گفتند ما با دعوتنامه براتون ویزا درخواست میکنم . خداروشکر ما ویزا شدیم و توررم ونیز میلان ما رو هم با بهترین کیفیت برگزار کردند و همواره با ما در تماس بودند .بسیار ممنون هستیم از ابشان و تیم متعهدشون